Bowlingklubben

Hjælp til at benytte din bruger på fbk2000.dk


Problem Beskrivelse
Jeg kan ikke logge ind

Hvis du har problemer med at logge ind kan det være af forskellige årsager:

  • Der skelnes imellem store og små bogstaver i din adgangskode, så være sikker på at den er indtastet korrekt.

  • Hvis du har kopieret din adgangskode fra en email, kan det skyldes et mellemrum i adgangskoden der er nemt at overse.

  • Din adgangskode kan være nulstillet.

    Dette kræver dog at du enten:

    • Har modtaget en email med anmodning om nulstilling af din adgangskode og aktivt har klikket på "nulstil" linket.
    • Har modtaget en velkomst mail med en ny adgangskode fra fbk2000.dk
Kan jeg ændre min adgangskode og brugernavn?

Hvordan kan jeg ændre min adgangskode eller brugernavn?

  • For at ændre din adgangskode skal du først være logget ind.

    Kan du ikke logge ind, kan du bede om at nulstille din adgangskode ved at trykke på "Glemt adgangskode?" på forsiden.

  • På forsiden gå til din egen side:


  • På siden kan du både ændre bruger og adgangskode:


  • Indtast det nye brugernavn og gentag det, til sidst tryk "Gem"

    Hvis det givne brugernavn er optaget vises en besked om dette.


  • Indtast din nuværende adgangskode, og derefter den nye adgangskode og gentag den, til sidst tryk "Gem"


Forklaring på holdkort og deltagelse på hold


Problem Beskrivelse
Hvad skal jeg gøre når jeg deltager på hold

Når du deltager på et hold sat af spiludvalget, skal du hjælpe ved at give en tilbagemelding:

  • Når spiludvalget sætter et hold, sendes en email til alle deltagere. Deltagere skal ved at trykke på et link i emailen, afgøre om han/hun kan deltage på den pågældende dato.



Når du har foretaget dit valg og trykket i emailen, vises følgende side:

  • Dette er din kvittering for at spiludvalget nu har modtaget din tilbagemelding.



Hvis du ikke modtager mails fra systemet på din gmail, læs da her!


Problem Beskrivelse
Jeg har en gmail email adresse, og modtager ingen mails fra systemet

Vi oplever at emails sendt fra fbk2000.dk ikke bliver modtaget hos brugere der benytter gmail.

  • For at modtage mails fra systemet skal du derfor aktivt godkende mails fra fbk2000.

    Følg guiden for modtage mails fra fbk2000.dk igen.



Tilgå din gmail indbakke via din internet browser (f.eks. chrome eller internet explorer)


  • Trin 1: Tryk på pil nedad ikonet i søgefeltet


  • Trin 2: Udfyld feltet "From" med fbk2000.dk, som vist på billedet.

    Tryk derefter på "Create filter with this search" linket i bunden til højre.


  • Trin 3: Sørg for at sætte et hak udfor "Never send it to spam".

    Tryk derefter på "Create filter" knappen


  • Trin 4: Efter trin 3 bør du blive ledt til en oversigt over dine oprettede filtre.

    Du bør kunne se dit nyoprettede filter, som vist på billedet.



Hvis du har fulgt ovenstående trin, bør du nu modtage mails fra fbk2000 systemet igen.

Hvis du ikke modtager mails fra systemet på din live/hotmail/outlook email konto, læs da her!


Problem Beskrivelse
Jeg har en live/hotmail/outlook email adresse, og modtager ingen mails fra systemet

Vi oplever at emails sendt fra fbk2000.dk ikke bliver modtaget hos brugere der benytter live/hotmail/outlook mail adresser.

  • For at modtage mails fra systemet skal du derfor aktivt godkende mails fra fbk2000.

    Følg guiden for modtage mails fra fbk2000.dk igen.



For at kunne benytte denne guide skal du have en microsoft konto knyttet til din live/hotmail/outlook email adresse.


Hvis du har du har en live, hotmail eller outlook email adresse uden at have en microsoft konto, kontakt webadministrator på admin@fbk2000.dk, og fortæl hvilket email program du benytter.


Tilgå din live/hotmail/outlook email indbakke via din internet browser (f.eks. chrome eller internet explorer)


  • Trin 1: Tilgå din email via Microsoft Outlook og log ind.

  • Trin 2: Når du er logget ind tryk da på tandhjulet i øverste højre hjørne og tryk derefter på "Indstillinger" i fold ud menuen



  • Trin 3: Tryk på linket "Afsendere, der er tillid til. og blokerede afsendere"


  • Trin 4: Tryk på linket "Afsendere, der er tillid til".


  • Trin 5: Indtast fbk2000.dk i feltet som vist på billedet og tryk på knappen "Føj til listen >>".

    fbk2000.dk bør nu eksistere på listen over afsendere domæner, der er tillid til.



Hvis du har fulgt ovenstående trin, bør du nu modtage mails fra fbk2000 systemet igen.